Door bij ons klant te worden, een reparatie uit te voeren of een andere dienst af te nemen, gaat u automatisch akkoord met ons privacy statement.
Levering
In overleg, waarbij deelleveringen voorbehouden zijn.
Garantie
Op alle hardware is de daarvoor geldende fabrieksgaranties van toepassing.
Installatie
Alle voorkomende werkzaamheden betreffende installatie en plaatsing van hard- en software uit een offerte zullen altijd vooraf met u worden doorgenomen.
Service
Voor het verhelpen van storingen bij u op locatie zonder SLA hanteren wij een uurtarief van €75,- en geen voorrijkosten in omgeving Deventer. Daarbuiten € 35,- per bezoek. Klanten met een SLA contract hebben nooit voorrijkosten en krijgen korting op het uurtarief.
Prijzen
Meer-/minderwerk wordt in overleg en uitsluitend na opdracht uitgevoerd en verrekend.
Betaling
100% van het totaalbedrag inclusief BTW na levering, betaling binnen 8 dagen na factuurdatum.
Geldigheid
Geldigheidstermijn van een offerte is 14 dagen na dagtekening, mits de hardware/diensten leverbaar blijven.
Aansprakelijk
Wij zijn niet aansprakelijk voor de werking van de hardware die niet door ons geplaatst is.
Software
U draagt zelf de zorg voor het bezitten van een geldige licentie. Quist ICT B.V. zal nooit gebruik maken van illegale software of u dit aanbieden of adviseren. Mocht deze onverhoopt toch aanwezig zijn op uw systemen, dan is dat voor eigen risico.
Backup
Quist ICT B.V. zal bij het herinstalleren of migreren van uw systeem altijd een backup maken. Mocht er tijdens dit process een technische of menselijke fout zich voordoen, dan is Quist ICT B.V. niet verantwoordelijk voor het verlies van uw data.
Inbraak
Als uw systeem in ons bezit is voor onderhoud of reparatie, en er doet zich onverhoopt een inbraak voor, dan is Quist ICT B.V. niet verantwoordelijk voor het uitlekken van uw gegevens in geval van een onvoldoende beveiligd systeem. De vervanging van uw apparatuur zal via onze diefstalverzekering gedekt worden.